Hemma nu

Hej! Kom precis hem från stallet. Har varit där sen klockan 9 imorse så de blev en tidig morgon. Började med att mocka och fixa hennes mat och sen började jag med att smörja allt fint till imorgon. Packade sedan ner allt som ska me och fixade klart de sista. Hämtade wilda efter de och skrittade henne i ungefär en halvtimme och sen var de dax att åka hem.

Nu ska ja duscha och fräscha till mig för vid halv 2 hämtar ett par kompisar till familjen vår familj för att sedan äta lunch/middag hemma hos dom och kolla på finalen! Shit är redan nervös! Har en magkänsla av att USA tar hem de men Sverige har ändå spelat bra hela vm så tror de blir extremt jämt. Efter matchen ska ja ta mig från ena middagen till den andra. Ska ta mig in till stan och möta upp Lukas och några i hans familj för att kolla lite kläder och kanske äta någonstans eller egentligen Vet ja inte riktigt va vi ska göra där men de blir säkert bra! De blir de alltid när man är med Lukas.

Puss! Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0