Mysdag

Idag har jag inte gjort mycket. Tog det lugnt fram till typ halv fyra då Alice kom hem till mig men hon stannade inte länge. Halv fem tog jag och mamma tåget in till söder för att träffa Myrna, vi år middag på en jättemysig grekisk resturang och satt och pratade jättelänge. Hade verkligen supertrevligt. Vi bestämde också att vi kanske ska åka ner till Frankrike bara vi tre i slutet på april, början på mars. Det känns ju bara helt underbart, ligga i solen några dagar och få en liten tjuvstart på sommaren. Jag har även glömt att berätta att vi har fått en ny familjemedlem, eller två egentligen men den ena ska vi tyvärr inte ha kvar. Det är iallafall två kattungar som är hur söta som helst! De är nästan helt identiska förutom det vita i ansiktet. Nej men nu ska jag ta och läsa lite i min bok och sen ska jag sova, måste ta och vända tillbaka på dygnet nu när det bara är fyra dagar kvar tills skolan börjar... ugh.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0