Shopping

Hej!
Ligger i Lukas säng nu och lyssnar på lite musik och kollar in mina favorit bloggar. Idag har jag varit typ i stan hela dagen med Lukas. Det var ju tänkt att Kally skulle med och sen med hem till mig men hon blev sjuk så de blev tyvärr inte så. Men jag och Lukas drog in till stan iallafall och det blev en hel del shopping. Shoppade upp flera tusen.. oops! Visar allt imorgon när jag är hemma. Efter stan så följde jag med Lukas och hans mamma på en visning vid gullmars på en lägenhet som dom är intresserad av. Och nu är det bestämmer att dom flyttar dit! Dom har även fått sitt hus sålt så om några månader blir det flyttning. Efter visningen åkte vi hem till mig och lämnade shoppningen och så tog hans mamma och min mamma en fika och sen följde jag med Lukas hem för att sova hos honom, så här är jag nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0