kär

Hej!
Hoppas ni mår bra, ja mår jättebra men har lite dåligt samvete över mitt dåliga bloggande.. Ska verkligen försöka bättra mig! Men de är så svårt när blogg. se appen alltid dampar ur och pappas macbook är alltid upptagen. Svårt liv här! Just nu sitter jag nyduschad och skypar med Andree och Lukas. Imorgon har jag iallafall studiodag och då har jag massa tid till att blogga :) Imorgon ser planerna ut såhär. Upp vid 9 och palla mig till stallet för att rida och fixa allt i stallet sen gå hem och duscha och fixa mig för att åka in till och möta upp min kärlek och kally. Jag har nämligen fått pengar från trygg hansa för mitt finger som wilda bet av för ett år sen ungefär. Så imorgon tänker jag nog shoppa upp lite pengar för om jag känner mig rätt kommer dom pengarna vara upp shoppade inom bara några veckor.. Imorgon tänkte jag kolla efter lite nya skor och en svart väska skulle jag verklligen behöva! Efter stan följer även kally med mig hem och så blir de myskväll. Hon sover kvar så vi åker till skolan tillsammans på onsdag. Ser verkligen fram emot morgondagen! 
 
jag just nu, osminkad. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0