tävligen

Hej! Innan jag börjar berätta om tävlingen idag så vill ja bara berätta om gårdagen. 
Efter matchen åkte jag från våra kompisar som vi var hos då till stan. Mötte upp Lukas vid medis och sen gick vi vidare till en restaurang som hette big been där dom hade bokat bord och där möte vi även upp Lukas mamma och hans ena brosa och hans flickvän. Efter en stund kom även hans andra brosa och hans flickvän och då beställde vi mat. Efter middagen gick vi en promenad runt i söder och slutade promenaden på ett kafe på söder. Hade en super mysig kväll med massa skatt. Hans familj är så himla härlig! 
 
Nu till tävlingen. Kom till tävlingen lite försent så hann inte gå banan.. så de var bara att lära sig den snabbt innan de var min tur att hoppa. Hon kändes helt okej på framridningen men lite spänd och inte så pigg. Väl inne på banan så blev hon riktigt spänd och envis och hon nittade på första med sen kom hon över men jag blev så arg på henne att de typ svartnade för mina ögon så ja bara hoppade ett hinder för att få över henne så självklart var det fel hinder. Så alltså utesluten i hoppningen. Tävlingsmänniska som jag är blev ja besviken på mig och wilda men släppte de snabbt eftersom det bara var att ladda om till dressyren. Till framridningen kom min tränare och hjälpte mig. Kände redan på framridningen att hon var JÄTTEFIN! Själva programmet gick GALET BRA! Asså jag har aldrig ridit henne så fin. Men eftersom ja blev utesluten i hoppningen så hade ja ingen chans att bli placerad. Jag är både missnöjd och nöjd med dagens tävling men super lycklig över dressyren! Min tränare va nöjda över oss båda så det kändes skönt :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0