Min helg

Hej! Tänkte berätta lite om helgen. I fredags sov ja hos Lukas. Vi gjorde inte så mycke, somnade helt sjukt tidigt. På lördagen gick vi upp vid 11 och åt frukost och vid lunch drog vi ut och sprang 4 km. Har inte sprungit på säker 2 månader så mjukstartade lite. Efter joggingturen åt vi lunch och duschade och umgicks vi lite med Lukas underbara mamma och hans bror och hans flickvän. Vi åt även middag där med alla. Super mysig kväll! Efter middagen körde hans brosa oss till stallet så ja kunde ta hand om wilda. Efter stallet hamnade vi hemma hos mig . Och idag har jag inte gjort så jätte mycke. Imorse släppte ja ut hästarna, latmasken Lukas sov djupt när ja gick upp 7.00 -.- när ja kom tillbaka hem igen sov han fortfarande så ja tog av mig alla stallkläder och kröp ner bredvid honom igen och somnade om en timme. vid 12 åkte ja till stan med mikalinn och shoppade lite. När ja kom hem från stan åkte jag till stallet igen och red wilda :) sen va den här helgen slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0