Du är den finaste jag vet.

Att börja nian utan min bästa vän kommer kännas riktigt konstigt men allt jag vill är att hon ska ha det bra och det vet jag att hon kommer få i sin nya skola. Det är det som betyder mest för mig, att hon mår bra och är lycklig. Det här året har varit riktigt tufft men allting blir bättre och bättre. Allt som hänt har bara gjort henne starkare och hon är värd allt gott livet har att ge henne. Hon förtjänar att beundras för det som hon klarat sig igenom och hon ska veta att jag är stoltast av alla. Jag chockeras varje gång hon visar vilken stark och underbar person hon är och jag är stolt att säga att hon är min bästa vän. Hon är den jag pratar med om allt. Det är henne jag berättar saker för som jag skäms för att berätta för andra, det är hon som förstår mig och accepterar mig för den jag är och jag är förevigt tacksam för det. Der är hon som alltid har stått vid min sida. Det är läskigt hur vi kan vara så otroligt olika men samtidigt kusligt lika, hon är systern jag aldrig fick och personen som jag älskar över allt. Hon är som familj för mig och hon gör mig stolt varje dag. Jag älskar henne mer än ord kan beskriva och hennes namn, det är Alice Rutström.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3805149/images/2012/pic_50315ce8e087c3080e00636d.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0