Förlåt!

förlåt för min otroligt dåliga uppdatering dom senaste dagarna.. Har inte riktigt haft tid och lust. Iallafall igår var jag i stallet riktigt tidigt och red min prinsessa. Efter stallet drog jag hem och fixade mig sen kom kally så firade min familj henne. Vi bakade tårta och hon fick sina presenter. Sen vid 5 drog vi in till stan och shoppade. Kally shoppade massa, jag köpte bara en tröja på H&M och sen ett as coolt halsban! :D När vi hade shoppat klart allt gick vi till kungshamn på ung och lyssnade på massa olika band, vi va väl hemma vid 2 på natten. Jag hade klackskor på mig och dansade i de, tror ni jag hade ont i fötterna när jag kom hem? Skoja inte! Har ont fortfarande, hahah. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0