Frankrike dag 1 och 2

Igår gick jag upp halv fyra, klädde på mig, åt frukost och sen begav vi oss mot flygplatsen. Planet gick 07.35 och vi landade i Frankrike halv elva på förmiddagen. Vi kom fram till huset vid halv ett och då hoppade jag direkt i poolen. Resten av den dagen låg vi i solen och stekte och badade när vi blev för varma. Den kvällen gick vi och la oss tidigt för att vi hade gått upp så tidigt. Idag gick vi upp vid tio och åt frukost, det var lite molnigt så åkte in till stan och gick runt lite och åt lunch. När vi kom hem la vi oss i poolen och sen åt vi middag vi åtta och nu kom jag precis upp ur poolen efter ett riktigt skönt kvällsdopp. Imorgon ska vi kanske paddla, vi får se om jag hinner blogga. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0