Fullt upp

Hela dagen har jag gjort massa saker, inte haft en lugn minut. Jag gick upp vid tio och då plockade jag i ordning det sista av kläderna jag skulle ha med mig. Efter det gick jag ner i tvättstugan och hjälpte mamma och då ringde Vladana helt panikslagen för att halva hennes hår var borta så jag gick och mötte henne vid skolan och lugnade ner henne lite. Sen gick jag och mamma till centrum och köpte lite grejer hon behövde till resan och när vi kom hem satt jag vid datorn i en kvart och sen skulle vi hem till mormor och hämta två resväskor. När vi kom hem därifrån skulle vi åka och lämna Ludde hon mammas jobbarkompis som ska ta hand om honom när vi är borta och direkt efter det åkte vi och handlade mat till middagen och sen lämnade vi bilen till mammas kompis som ska låna den när vi är borta och sen fick vi skjuts hem. Nu ska jag ta och göra en räkmacka att äta till middag och sen ska jag sätta mig framför tvn en stund innan jag går och lägger mig. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0