Godmorgon!

Hej! 
Vaknade precis. Om en timme ska jag till min prinsessa. Juste red dressyrlektion igår. Det gick så sjukt bra! Jag red så galet bra och wilda va riktigt fin! Om en månad är första dressyrtävlingen för oss, shit de är inte långt kvar nu. Aja jag har bestämt med en tjej i stallet att vi ska rida ut tillsammans idag vid två, det blir nog jättemysigt. Ikväll kanske jag ska träffa mikalinn och en killkompis men vet inte än hur det blir. Ni kanske har märkt att jag är ett litet planeringsfreak och de stämmer. Och vet ni vad? Jag har inte planerat den här helgen.. jag får fan panik! Aja jag vet att jag är bjuden på en fest så får väl gå på den om de blir allt för tråkigt, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0