kroppar

 En stor fråga är om våra kroppar. Vi alla ser olika ut och vi alla är fina på våra egna sätt. För att acceptera din kropp måste du först acceptera ditt inre och din personlighet. För hur mycket mycket du tränar eller när du väl kommer ha din drömkropp kommer du inte vara nöjd för du har inte accepterat att du är du. Du kommer alltså fortsätta tills du är nöjd. Men problemet är att du lär aldrig bli nöjd fören du accepterat att du är den du är. Många säger säger att alla är unika på sitt sätt och vi alla är fina som vi är. En ganska vanlig fras heller hur? Men den är riktigt sann för påriktigt tänk om alla såg likadana ut. Shit va tråkigt! Det finns inget rätt och fel med hur en kropp ska se ut. Det är bara du som kan sätta upp dom "rätt och fel" ta bort dom direkt och accepetar dig själv, bli din bästa vän!
 
Här är min kropp. Min mage är ganska tränad och mina bröst är små och mina rumpa också men vet ni att jag gillar det. För det finns ingen som ser ut som jag, bara jag! Jag är unik och det är ni också
 


Kommentarer
Sofia

Oherre vad snygg kropp du har! Önskar jag hade din kropp, men som du skrev så får man gilla läget och börja gilla hur man ser ut. :D

Svar: Tack sötis! Ja men precis, man måste lära sig att ta sig för den man är, och alla har något speciellt :D
cravingcookies.blogg.se

2012-08-08 @ 13:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0