Okej det här gick ju inte så bra.

hej!
Hahah de gick ju bra för mig att uppdatera oftare..not! Jag har inte haft en chans att kunna blogga dom senaste dagarna. Igår efter skolan åkte jag direkt till stallet och tog hand om wilda och gick en promenad med henne. Efter stallet åkte jag hem och fixade mig sen tog jag mig till hedda. Hemma hos hedda hade vi sex and the city kväll. Hur mysigt som helst! Åt massa choklad och godis, hihi. Imorse kollade vi på några olika filmer och serier och chillade galet. Vid 2 tiden drog jag sen vidare till min lillebrors fotbollsmatch (som dom vann! :D) Efter de åkte jag och mamma till stallet och hoppade med wilda, det gick hur bra som helst! Nu är jag hemma och har precis ätit en super god middag med familjen. Kan livet bli bättre? 
Jag och hedda i somras :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0