Sista kvällen

Ligger på balkongen och känner mig lite sorgsen för att det är sista kvällen här... Planet hem går klockan 11 imorgon och vi landar klockan två. Direkt när jag kommer hem ska jag träffa Alice, har saknat henne så sjukt mycket. Vi kommer ha så otroligt mycket att prata om, men det ska inte bli kul att komma hem och börja skolan igen. Skulle lätt stanna kvar här en vecka till om jag inte saknade Ludde och Alice så jävla mycket. Har inte tagit jättemycket bilder och de flesta ligger på kameran så de får ni se imorgon eller på onsdag. Nästan lite ångest över att börja skolan igen, kommer kännas riktigt konstigt utan Alice. Men vi gör det bästa av situationen och tänker inte på det negativa nu. I år är det betygen som är prio ett. Det här kändes som ett rätt rörigt inlägg men skitsamma. Hörs imorgon, puss och god natt!


(gamla bilder)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0