Your sister's sister

Idag har jag varit på bio med min mamma och vi såg en film som hette "Your sister's sister" som ni också ser i rubriken. Den handlade om en kille som förlorat sin bror och han bästa vän skickar honom till en stuga för att få lite tid för sig själv. Enda problemet är att när han kommer dit upptäcker han att han inte är ensam där, hans väns syster är också där. De lär känna varandra och det händer lite grejer. Den är riktigt bra och jag rekommenderar den verkligen, det är en riktig må-bra-film. Innan bion åt vi middag på ett litet kinaställe, väldigt god mat. Efter bion stannade vi kvar en stund och pratade med en kompis till oss som jobbar på biografen, vi fick VIP-biljetter hahah. Nu sitter jag hemma och dricker te och kollar på Project Runway. Ska ta och kolla på någon film sen tror jag. Pussss!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3805149/images/2012/pic_502176ace087c310c100002d.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0