Dec. 01, 2012

Vet att jag inte har bloggat på en vecka men det har varit så jävla mycket i skolan och hemma och allt så blogga har inte varit prio ett om man säger så.

Under veckan har det inte hänt så mycket, var på julmarknad med mamma förra helgen, haft några prov, träffat Alice, pluggat med pappa, shoppat lite och det är väl typ det som har hänt. Igår hade jag en otroligt rolig dag i skolan, alla var liksom på riktigt bra humör. Efter skolan städade jag och bytte om och sen åkte jag till Alice där vi fixade oss lite innan vi åkte hem till Lukas och träffade lite folk. Hade en riktigt trevlig kväll och åkte hem runt ett och somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Idag har jag inga planer annat än att kanske skriva en bokrecention men vi får se om jag orkar göra det. Pusss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0