MATHAFAKKIN WINTER

Sitter och kollar på Heart i Dixie, har pluggat flera timma idag, skrivit en hel engelska-uppsats till en redovisning imorgon och pluggat lite kemi och mellan nio och tio ska jag plugga till teoriprovet i idrott. Så sjukt med plugg nu sista veckan innan betygen sätts. Men snart är allt över och så är det jul och nyår och sen är det bara ett halvår kvar i den där skolan.

Imorgon ska jag plugga lite efter skolan och sen ska jag träffa Alice. Ska få henne att kolla på "Crazy Stupid Love", yttligare en film hon inte har sett. Ibland känner jag att jag måste utbilda henne i film för det är inte många hon har sett alltså hahah. Nej men nu måste jag koncentrera mig lite på tvn. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0