Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck

Det här gick ju år helvete. Dagen var skitbra tills vi skulle åka hem. Vi blev skjutsade till busshållplatsen och så stod vi där och väntade på bussen och när bussen kom körde den bara förbi för vi hade tydligen blivit skjutsade till fel hållplats. Tårarna bara sprutade, inte för att jag var ledsen utan för att jag blev så oerhört arg. Jag ville bara hem. Busschauffören - som vet att två tjejer på passagerarlistan inte gick på bussen - såg oss men tänkte tydligen inte på att stanna och fråga om det var vi som skulle på. IDIOT! Nu är en ny buss bokad iallafall, klockan 07.15 imorgon bitti. Går och lägger oss tidigt ikväll för att orka upp imorgon. Nu längtar jag bara hem. Låter som ett litet barn som längtar hem till mamma men det har hänt massa skit så jag vill bara vara hemma nu. Imorgon är vi hemma vid tre och det ska bli skönt att träffa min kära familj igen. Har bränt mig och satt mig i brännässlor också, den här dagen suger bara så hårt. Nu kan det iallafall inte bli värre så det är bara att blicka framåt och vara positiv resten av dagen. Puss på er så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0