My standards are unrealistically high for how unattractive I am

Halloj! Sitter och väntar på att tiden ska ticka iväg fortare, ska gå till tåget om en stund och möta Vladana så åker vi in till stan och sätter oss i någon park och tar en fik. Vi har inte bestämt oss för vilken park än bara. Förlåt om jag har varit dålig på att blogga men min dator vill oftast inte som jag vill och jag hatar att blogga från safari för det går inte att lägga upp bilder. I lördags var jag som sagt med Olivia i Rålis och hade e liten piknick, tyvärr kunde Alice och Kally inte följa med. Efter det åkte vi hem till mig och kollade på film och sen sov vi hos Olivia. Igår skulle vi gå på bio men istället köpte vi massor av gott och satt hemma hos mig och kolla på film och svulla.
Sitter och kollar på mina naglar och har konstaterat att jag måste göra något åt dem, de har blivit riktigt långa vilket är bra men dom är jättefula. Jaja, har inte tid att göra något åt naglarna nu, slänger på lite lack så länge. Nu måste jag packa ner lite grejer i min väska och sedan bege mig mot tåget, PUSS!
 
Dagens ↓ (shitty quality)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0