Varje dag utan dig är en kamp men jag försöker klara mig utan dig, men de är svårt för du va den som fick mig att le som ingen annan

De ända jag vill är att du ska vara här. Jag saknar dig så mycket så det finns inga ord som skulle kunna beskriva min saknad. Saknaden efter dig gör mig liten och svag. Det skulle vara du och jag. Jag såg hela min framtid med dig. Du skulle vara pappan till mina barn och vi skulle bo i ett hus i skärgården. Jag skulle aldrig behöva säga farväl till dig för du skulle alltid vara med mig vid min sida. Du räddade mig från djupet och hjälpte mig upp. Upp till en plats där jag aldrig har varit på förut, en plats med lycka, hopp och kärlek. Aldrig hade jag upptäckt så mycket hopp och kärlek. Det var på den platsen jag skulle stanna. Jag kände mig hemma där och jag litade på dig. Men du gjorde de du lovade mig att aldrig göra! Du försvann från ingenstans, du sa inget du skrev inget. Du var bara borta. Du lämnade mig på platsen helt ensam. Du visste hur mycket du betyde för mig, du ägde mitt hjärta men ändå bara försvann du. Jag litade på dig mer än någon annan och jag trodde aldrig de här skulle hända. Jag ställer mig frågor varje dag, Varför? varför gjorde du såhär mot mig? Var jag värld dehär? Betydde de vi hade igenting för dig? Jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer se dig som min, att jag aldrig mer kommer få känna dina läppar mot mina, att aldrig mer kommer du knacka på min dörr och fråga om du får komma in. Aldrig mer kommer du kalla mig älskling. Allt de är bort, borta över en natt. Du är död.
 Att räkna alla tårar som jag fällt för dig är som att räkna stjärnor och det går ju inte. Platsen som var fylld med kärlek och lycka förvandlades snabbt till en väldigt mörk plats där jag inte vill stanna kvar på längre men vart ska jag ta vägen? Du är borta och du har med dig mitt hjärta. Allt är borta och här står jag och kan inget göra annat än att sakna och minnas de som en gång var. Det finns tre ord som beyder väldigt mycket för mig och jag har aldrig menat dom så mycket som när jag sa dom till dig. Jag önskar att jag kan säga att jag vill att du ska komma tillbaka men de går inte för de kommer aldrig bli som förut. Jag försöker glömma och hitta tillbaka men de är svårt. Utan mina vänner är jag ingenting och jag älskar er och ni vet vilka ni är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0