14e Juni

Hola! Så idag var det skolavslutning och jag grät floder för att Alice ska sluta. Känns riktigt illa just nu. Hur ska jag klara nian utan min bästa vän? Orkar inte ens tänka på det, jag fokuserar på det positiva nu istället, det är ju sommarlov! Vill känna den där underbara känslan av att inte behöva tänka på något och att kunna göra vad man vill men ska jag vara ärlig känns det inte ens att det är lov. Känns lite sådär faktiskt för jag vill ju kunna njuta av lovet.

Efter avslutningen stannade vi ett tag i skolan och tog bilder med klassen. När vi var klara där gick jag och Alice hem till mig och tog det lungt en stund sen skulle Alice till stallet. Senare skulle jag möta henne i centrum och medans jag satt där och väntade kom det ett fyllo och satte sig brevid mig och spydde på golvet. Vidrigt... Jag gick och satte mig någon annanstans och då kom det två fyllon till som satte sig och började snacka med mig jättelänge, hahah. När Alice kom åkte vi hem till henne och så kom Daniel dit också. Vi lagade mat och sen var det meningen att vi skulle dra ut och träffa lite folk men det blev inte av. Istället försökte Daniel lära Alice och mig att köra moppe. Det gick ju sådär men det var kul iallafall. Sen satt vi bara och pratade tills Alice och Daniel skulle hem till Daniel och då hämtade mamma mig också. Sådär ja, utförligt och detaljerat hahah.
Nu ska jag titta på film och sen krypa till sängs, bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0