28 Juni 2012

Hej på er! Sitter i soffan och tar det allmänt lugnt, har precis varit ner i tvättstugan och tvättat lite. Idag är det min mammas födelsedag så jag var tvungen att gå upp rätt tidigt för att göra i ordning lite grejer innan vi skulle sjunga för henne. Cyklade till Malmens och köpte nybakat bröd och en bakelse till mamma när jag gick upp för att jag är så snäll, hehe. Som Alice skrev igår hade vi jättemysigt i stan igår och jag köpte en bikini från InterSport. Nu tänkte jag gå ut på balkongen och sola lite, gonna get that tan!
 
Min outfit igår (shitty pic)
Klänning med urringning i ryggen • Jeansjacka • Strumpbyxor •
Jeffery Campbell-isch skor • Liten svart axelremsväska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0