Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig.

hejhej!
Gud va jag var duktig som försov mig imorse.. Kom en halvtimme senare till jobbet men jag tog igen det sen så det löste sig. Skit seg dag på jobbet, gjorde inte så mycket roligt, mest bara massa skit jobb. När jag hade slutat kom mormor och hämtade mig och körde hem mig och när jag var hemma frågade mamma mig om jag ville åka och shoppa, och det tackar man ju liksom inte nej till. Det var hur mysigt som helst att shoppa med mammi. Jag och mamma brukar inte göra sånt men idag slog vi till. Vi fick en egen eftermiddag för oss tillsammans liksom. Sen efter shoppingen satte vi oss och åt på ett ställe i handen. Sen kom mikkis och vi drog sen vidare till stallet. Wilda mådde toppen men hon va riktigt jobbig att rida. Vi kom inte hem fören vid halv 11. Tog en skön och efterlängtad dusch efter att mikkis hade åkt hem, ÄLSKAR verkligen att duscha!
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0