Alice här!

hejsan!
Igår var de ju som sagt skolavslutning. Jag sov hos Mikalinn kvällen till avslutningen. Vi va uppe hur sent som helst och fixade våra hår men fina blev vi. Avslutningen blev jätte jobbig just för att ska byta skola efter sommaren. Jag trodde aldrig jag skulle gråta så mycket som jag gjorde. Jag berättade för hela klassen att jag skulle sluta och de var galet svårt och jobbigt att säga det. Självklart kommer jag sakna dom och alla gamla minnena där men nu ser jag framemot att få börja om på ett nytt kapitel i mitt liv. Lära känna nya vänner, nya lärare, nya lokaler och framförallt en ny alice. Jag ska satsa så sjukt mycket i 9. Jag ska gå in i nya skolan och bara visa hur jävla grym jag är! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0