Alice Rutström

Nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Alice, du är den finaste personen som finnns och jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Skoldagarna i nian kommer inte bli detsamma utan dig vid min sida. jag kommer sakna dig så himla mycket. Förbered dig på att få minst ett samtal från mig varje dag. Du är den personen jag pratar med om ALLT och jag älskar dig så otroligt mycket. Jag vill att alla ska veta vilken underbar person du är, Alice. Jag är stolt över att ha dig som vän och jag släpper dig aldrig, även om du vill det hahah. Du och jag mot världen, eller hur?
 


Kommentarer
alice

Älskade vän! Du gör mig så glad och lycklig. Du är den finaste för mig och du ska vara så stolt över den du är för jag vill vara som du! Jag älskar dig otroligt mycket och jag är så sjukt glad över att jag har dig. Du vet de senaste halvåret har ju varit bland det jobbigaste i mitt liv men det har också varit bland det roligaste för vi har kommit varandra så mycket närmre och aldrig har vi haft den har vänskapen förut. Med dig vid min sida är jag att beredd att gå ut och möta hela världen, för med dig vid min sida är jag starkare än alla andra. Du och jag mot världen. <3

2012-06-21 @ 07:37:11
URL: http://cravingcookies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0