Alla har vi problem

Nu kom jag precis hem från mötet eller samtalet eller va man nu ska kalla det. Gick helt okej. Nästa gång blir om flera veckor för nu har hon som hjälper mig semester. Idag blir det verkligen en egen dag dag. Jag har ett ganska stort problem med mig själv. Jag planerar upp mitt liv i minsta detalj och vill vara med på allt som händer och helst känna allt och alla. Det slutar med att jag inte får någon tid för mig själv. Får jag ingen tid för mig själv mår jag väldigt dåligt tillslut vilket alla människor gör om dom inte tar sig tid till sig själva. Så nu har jag ett mål för mig själv att en dag varje vecka ska jag ha en egen dag då jag bara gör det jag vill och tar hand om mig själv. Så idag ser min dag ut såhär. Nu på morgonen var jag på möte sen ska jag till stallet och hoppa som jag älskar. Sen ska jag hem och fixa ordning mitt rum och på kvällen ska jag ta ett långt skönt bad och sen smörja in mig i någon dyr body lotion. Tänker även stänga va min mobil och bara slappa framför tv och äta massa godis och lyssna på mina favo låtar. Låter jätteskönt heller hur? men jag får världens ångest när väl den kvällen kommer. Jag får för mig att ingen vill va med mig och att jag kommer att bli helt ensam bara för att jag inte umgås med någon en kväll. Kvällen kan sluta med att jag ligger i sängen och gråter för att jag känner mig så ensam. Men jag behöver dom här dagarna för att jag ska orka med mitt liv jag måste bara inse det. Visst låter det konstigt men det är så jag känner och det är så himla jobbigt.. Men ikväll ska jag försöka. Önska mig lycka till :)
 
puss


Kommentarer
Malin Sjöblom

Gör allt för vad som är bäst för dig. Puss på dig gumman ♥

Svar: Tack gumman! Är allt bra med dig? <3
cravingcookies.blogg.se

2012-06-26 @ 16:14:41
Malin Sjöblom

Ja allt är superbra :) självdå? ♥

2012-07-01 @ 20:00:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0