Fisketur

Kom hem för en liten stund sen efter att ha varit och fiskat med mina bröder och Myrna. Fick napp en gång men det var bara en liten skitfisk. Nu sitter jag i min säng och skriver i min dagbok lite, skriver väldigt mycket i perioder och ibland skriver jag ingenting på några veckor men nu känner jag att det är dags igen. Har en del att skriva om, många känslor som måste ut. Sen tänkte jag läsa lite i min nya bok en stund och sen sova för att komma upp i hyfsad tid imorgon. Vid ett imorgon drar jag till stan med Alice och köper en bikini, måste ha ny den här sommaren och vill helst ha entillös vi åker till Öland på fredag. Ska vara på Öland med Alice i nästan en vecka, vi ska bo i min farmors gäststuga. Det ska verkligen bli jättemysigt. Nu måste jag skriva vidare i min bok, pusss! (ingen bild för jag bloggar från safari)
 
Stay strong Alice, I love you. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0