I'm back bitches

Kom hem för några timmar sen och det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig och sova i en och en halv timme. Jag var så sjukt trött. Har haft jättetrevligt på Alice landställe, riktigt mysigt. Hade kameran med mig så det kommer upp lite bilder senare. Jag ska ta och laga lite mat  men  innan det tänkte jag gå ut på en promenad. Det blir nog inte så lång promenad för jag har världens jävla träningsvärk. Vi körde lite styrka igår och herregud vad jag är otränad. Med det ska det bli ändring på nu! Dags för mig att komma igång att träna igen nu känner jag. Jag är alldeles för otränad.
 
Min mamma och jag uppe i Willis Tower, Chicago förra sommaren
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0