Min midsommar

Hej nu är jag äntligen hemma från stallet. Jag klev precis ut ur duschen, gud va ren jag känner mig nu, underbart! I går vad det ju midsommar  och jag var ju på mitt landställe med mikalinn. Först på morgonen tog jag en jogging tur längs vattnet och sen körde jag en liten styrketräning. Efter det la jag och mikkis oss i solen och solade i några timmar och gjorde kransar. Sen gick vi alla till fotbolls planen. På mitt landställe är de tre hus på tomten och pappa har två bröder och alla bor i en varsin stuga så på midsommar är alla där och har med sig massa kompisar så vi blir ungefär 30 st varje år. På fotbollsplanen en bit bort va det än hel del människor. Där va det dans och massa olika saker men vi var inte där så länge. Vi var där mest för att få känna lite midsommar känsla. Sen blev det lunch hemma och efter lunchen solade vi vidare och efter det tog jag och mikkis en promenad till vattnet. Det är så himla vackert där, ni kommer få bilder på det sen. När vi kom tillbaka från promenaden så va det middag med alla. Vi har ett stort partytält på tomten där alla äter och så för annars får inte alla plats. Efter middagen blev det massa sång och skratt. Jag tyckte det var en perfekt midsommar, fint väder, bästavän, alla härliga barn och människor, god mat, fina kläder. 
jag precis (inget smink)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0