Tjejkväll

heej!
Allt bra med er? Shit va Mikalinn har bloggat, måste nog ta och bli lika bra som henne på de. Inatt sov jag hos min älskade mormor och där sov även min lillebror och min kusin samuel på 13 år. Imorse ringde jag daniel och sa hejdå för idag åker han iväg till spanien en vecka. Känns lite konstigt att inte kunna nå och träffa honom på en vecka, men veckan går nog fort och jag hinner umgås med mina fantastiska vänner. Efter "hejdå" samtalet fixade jag mig och åt frukost och sen körde mormor mig till jobbet som ligger nära där hon bor. Jag jobbar med blommor om någon vill veta ;) Efter jobbet åkte jag hem till mormor och åt och duschade sen körde hon hem mig. När jag kom hem kände jag hur mina ögon inte orkade hålla sig uppe så jag tog en tupplur. Galet skönt! Snart kommer kally och då ska vi åka hem till Mikalinn för att kolla på alla twilight filmer och ha tjejkväll. Underbar avslutning på en jobbig arbetsdag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0