Vi måste ingenting förutom att dö

Hejhej :D
Idag har jag verkligen inte gjort ett piss, inte ofta mina dagar ser ut så. Imorse åt jag och daniel jordgubbar i solen sen åkte vi till stallet och tog in hästarna. Daniel försökte ta in en häst men det slutade med att han släppte hästen för att han blev så rädd, ahhaha. Nu på eftermiddagen har jag varit på middag hos daniel och sen kollade vi på film med hans familj. Nu har jag precis kommit hem och daniel sover nog kvar här. Måste vara lite social nu. puusss


Kommentarer
Anonym

Varför är du och Daniel inte bara tillsammans? :) ni har ju ändå gjort allt som man gör i ett vanligt förhållande :)

2012-06-25 @ 02:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0