Allting löser sig till slut

Heej! Hade en riktigt sugig dag i skolan idag, kan inte förklara varför direkt, den var bara väldigt dålig. Efter skolan pluggade jag matte med pappa och när vi var klara körde han mig till Alice. Där vände allt, dagen blev bättre och bättre. Det är så skönt att kunna prata ut med någon som lyssnar och stöttar. Eftermiddagen och kvällen var iallafall riktigt lyckad, vi pratade igenom allt som hänt den senaste tiden och sen åkte vi till stallet. Red till och med Wilda, Alice lärde mig lite grejer haha. Det är verkligen synd att vi inte kan träffas oftare för allt är så bra när vi träffas men allting löser sig till slut. Det gör det alltid. Nu ska jag sova, puss på er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0