FUCK IT

Ångest över livet idag, eller rättare sagt skolan. Det är så sjukt mycket nu och jag är rädd att bryta ihop under pressen. Jag vill ha höga betyg och jag vet att jag i vissa fall har för höga krav på mig själv men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag vill så gärna bort härifrån, komma in på en bra skola, träffa nya människor och få börja om på nytt och jag tror att det är där grunden till mina problem ligger. Jag vill så gärna härifrån så jag känner att jag måste ha toppbetyg för att komma in på en bra skola som inte ligger i Haninge. Allt detta gör så att jag stressar upp mig och blir orolig och om det fortsätter såhär kommer jag att bryta ihop. Detta måste få ett slut, jag måste sluta stressa upp mig och ha för höga krav på mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0