Hur länge ska man palla?

Nu är det ju snart första gymnasium valet. Jag är inte godkänd i engelska så troligtvis kommer jag inte kunna provsöka någon linje nu i vinter. Jag har alltid tänkt att allt löser sig och om jag bara kämpar så kommer jag kunna söka en linje. Men innerst inne har jag vetat sååå länge att jag inte kommer klara det. Jag kan inte prata/skriva eller lyssna på engelska de går inte! Alla jävla lärare säger att jag blir bättre med tiden men jag har fan inte blivit bättre sen 6:an Vi har så sjukt mycke press på oss nu under 9! Jag kan ibland inte sova på kvällarna för att jag är så stressad och nervös över skolan.

Imorgon har jag engelska prov och jag insåg nu när jag pluggade att det finns inte en chans att jag kommer klara det. Jag har aldrig gett upp, jag har alltid rest mig upp och försökt igen men den här gången orkar jag inte jag ger upp! Jag bröt ihop nu när jag och mamma pluggade, jag insåg att jag aldrig kommer klara engelskan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0