Jävla blogg.se app!!

Hej! Förlåt för jag har varit lite off på senaste tiden men jag har försökt blogga varje dag men jävla blogg.se appen har varit dum mot mig! Den har inte riktigt gjort som jag har velat. Så de har helt enkelt inte gått att blogga via den appen och blogga på den vanliga är fett svårt på min padda. Jag har iallafall gjort massor sen sist jag blogga. I fredags var jag och såg breaking dawn 2 med kally. OMG va braaa den var! Bästa filmen av alla i den "serien" och jag tycker också att de var den bästa filmen jag någonsin har sett. 
I lördags var jag och fikade och köpte present till Emma med mikalinn. Och efter de åkte jag till stallet och när jag var klar där åkte jag hem och fixade mig och sen åkte jag på tjejmiddag hos Emma och firade hennes födelsedag.
I går fyllde min mamma år så firade henne lite och åkte på en klädmässa. Köpte ett par sjuuuukt snygga skor däääär! Ni får se dom sen! Måste plugga nu puss! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0