Livet är inte enkelt när de är svårt

hej!
Är hemma från skolan idag. Kände redan igår att jag höll på att bli sjuk.. Är hemma också för att jag mår inte så bra psykiskt. Mamma sov hos mig men kunde ändå inte sova, grinade mig till sömns och vaknade i morse av största paniken och tårara kom tillbaka. Ibland är livet svårt men allt löser sig till slut, de är något jag har lärt mig under dom 15 år jag levt. Men när man är mitt uppe i allt jobbigt så känns verligen allt skit, så kan jag säga att det känns det nu.  Orkar verkligen inte med mitt liv ibland. Aja nu ska jag sluta låta som ett emo. Jag kommer åka till skolan om en halvtimme och hämta lite läxor och min mobil jag hade glömt hos filip igår. Vi hörs! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0