Lovet

HELLO! Förlåt igen för att jag bloggar så dåligt men som jag i ett tidigare inlägg förklaade så går jag igenom en lite jobbig period just nu. Tänkte bara berätta hur jag spenderade lovet vilket borde gå väldigt fort för det var inte mycket. Jag började lovet med att vara riktigt sjuk några dagar- Var med några kompisar och solade i måndags, i torsdag var jag med Alice, i fredags var jag inne i stan med Vladana och Diana och igår var jag på bio med Emma. Hade inte träffat Alice på nästan precis två veckor så vi hade MASSOR att prata om, vi har alltid massor att prata om men den här gången var det extra mycket. Sov hos henne och åkte hem tidigt nästa morgon. Vid tolv i Fredags åkte jag in till stan med Vladana och Diana och jag hade jättetrevligt. Spenderade fredagskvällen gråtandes framför xfactor, bara älskar mina killar och att se dom live på svensk tv... har inte ens ord. Hade gärna velat vara där men vad ska man göra? Igår var jag som sagt på bio med Emma, vi såg "Ted" och herregud vad rolig den var, skrattade som bara den genom hela filmen. Denna söndag och även sista dagen på lovet har jag inte gjort någonting för jag har mått piss, det är något jäkla virus som jag har haft i typ två veckor som bara inte vill släppa... Hoppas att det blir bättre snart. Nu ska jag kolla klart på partaj och sen ska jag sova. xx
 
kände mig lite uttråkad i bilen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0