Trött på skolan!

Åh jag vill bara ha lov nununu! Så trött på allt jävla pluggande och all press över skolan! Jag vill bara ha sommarlov ingen, ingen oro över skolan inga tidiga morgnar ingen stress. Gud ibland kan jag bara sitta och drömma mig bort till sommaren. Minns verkligen hur underbart mitt sommarlov var, fast egentligen inte... Hände ju en hel del jobbigt också fast dom roliga sakerna väger upp dom jobbiga utan problem. Brukar drömma mig bort till när jag och Hedda var på mitt landställe och bara chillade galet och solade och badade och hade det toppen! Eller när jag och mikalinn var på Öland. Visst det var den sämsta semestern men ändå den bästa! Har aldrig varit så brun som jag var efter den resan. Träffade så himla mycket nytt folk den sommaren. Shit kommer börja grina snart, vill tillbaka!! Aja det är bara att blicka framåt det är ju trots allt bara en termin kvar och det är ju jullov snart! Åh hoppas snön har kommit då så man kan åka pulka (det bästa som finns med vintern!)



Kommentarer
Duvetvem

Kan ni inte ha en frågestund?

2012-11-27 @ 17:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0