What goes around comes back around

Vilken sjuk jäkla dag. Många tårar har rullat ner för mina kinder, ögonen svider och huvudet värker. Ibland förstår jag mig verkligen inte på min omgivning. Jag tänker inte gå in på detaljer om vad som har hänt utan den här dagen vill jag helst lägga bakom mig och gå vidare. Allt löser sig till slut. Jag är bara så glad att jag har mina nära och kära som gör allt för mig. Jag hade inte kunnat be om bättre människor i mitt liv. Det är dom som får mig att må bra och det är dom jag kommer ägna min tid åt. Nu ska jag ta mig en Alvedon för att dämpa huvudvärken och sen sova, vila mina röda ögon. Imorgon är en ny dag, nya tag. xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0