Biiio

Hola amigos! Ikväll har jag varit på biomed brudarna i klassen och vi såg paranormal activity 4. Den var väl rätt bra men inte lika läskig som jag hade förväntat mig, de tidigare filmerna är enligt mig bättre än den här. Men trevligt hadejag iallafall, vi åkte in till söder vid fem och hämtade ut biljetterna och gick sedan och år på Pizza Hut. Inne i salongen sen satt det nästan bara ungdomar och några pratade asmycket... Men bortsett från det var det väldigt roligt. Åkte hem direkt efter bion, åt lite efterrätt som mamma hade gjort. Åt massa choklad och fick lite halsbränna så jag ska ta mig en Novalucol och kolla på Hunger Games innan jag somnar. Imorgon ska jag sova lääänge och sen ska jag nog städa undan i mitt rum och försöka komma ut och röra på mig också, om det inte är för kallt. Har inte så mycket planerat på lovet, ska plugga lite och försöka träffa lite vänner men mest av allt ska jag slappna av och ladda upp inför de sista veckorna av terminen. Tiden har gått så jäkla fort och jag är glad att året snart är över och nian börjar närma sig början av slutet. Puss på er, ska försöka lägga upp lite roligare inlögg under lovet. x
 
Chicago, 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0