DAGEN

Idag när jag vaknade var jag sjukt trött, sov bara fem timmar... Kom till skolan och var helt enasam på spanskan, varken Isabell eller Vladana var där. KUL! Satt typ och halvsov mig igenom hela lektionen, hehe. Idag hade jag SO också och vi fick tillbaka proven från i tisdags, FICK A! Blev typ helt överlycklig för det var det betyget jag har kämpat för och jag har varit så himla nervös. Slutade vid tre och då skyndade jag mig hem och hämtade busskort och hoppade sedan på Alice buss som gick 18 över. Snabb som blixten alltså! Nu ska jag kolla på Notting Hill om en stund, en av mina absoluta favoritfilmer. Den är så otroligt bra, romantisk och mysig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0