Höstdepp

Nu kan man verkligen säga att hösten är på sin värsta period tycker jag. Nu är de verkligen mörkt på morgonen när man går upp på vardagarna och alla löv har snart nåt marken och vattenpölarna blir allt fler och fler.
Jag har jätte svårt för hösten. Just för att det är så mörkt och trist ute och jag blir så himla seg och deppig.. Varje år under hösten får jag min "höstdepp" de är otroligt vanligt men de är så himla jobbigt! Jag tror den börjar smyga sig på mig nu. Jag är helt slut på dagarna och orkar näst intill ingenting. Jag vill bara sova.. Ingenting är kul och jag ser de mesta väldigt negativt! Men de positiva är att i år har den kommit jätte sent och inte alls lika hårt. Vid den här tiden förra året mådde inte jag så jättebra och de mesta gick ganska dåligt då.. Vilket ledde till en lång och hård höstdepp och även en depression, men iår är de andra bullar! Är så glad över att allt skit är över nu och att den här hösten är så mycket bättre! Mitt liv är inte alls som de var förra hösten. Mitt liv är på topp just nu. Allt flyter på! Hoppas bara snön kommer snart så att de blir lite ljust ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0