LEDIG!

Hej!
Har studiedag idag. Så himla skönt! Sov till halv 12 imorse, så sjukt längesen jag sov så länge.
Aja tänkte berätta lite omgårdagen. Efter skolan gick jag till gymmet. Skulle egentligen möta upp carro där som jag skrev i inlägget innan men så blev det inte för hon blev sjuk så jag fick gymma själv. Men när jag kommer dit kommer en kille vid 45 års äldern och presenterar sig och då förstår jag att det är han ska hjälpa mig att lägga upp ett program för mig. Han ber mig gå och byta om och sen komma ut till honom i gymmet. Jag gör som han säger och en kvart senare står vi i gymmet. Han visar mig runt och visar hur jag ska använda allt. Sen la vi upp ett program för mig. Och efter de började jag träna. Gymmet var super fint och det är precis nyöppnat. Är verkligen sjukt nöjd med mitt val av gym. Men måste gå nu. Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0