Min födelsedag

heej!
Tänkte berätta lite om gårdagen. Först på morgonen blev jag väckt av mamma, pappa och louis och då fick jag alla presenter från dom och vi åt frukost och myste sen åkte jag vidare till skolan och allt var toppen. Fick jätte många gratulationer och allt var perfekt och ingenting kunde bli bättre trodde jag... Så på sista lektionen så kommer Lukas till mig och ber mig att följa med honom ut och då ser jag två av mina bästa vänner där!! Hedda och mikalinn! Hedda bor liksom i tyresö och kom ända till min skola i tungelsta! Shit trodde aldrig i hela mitt liv att dom skulle komma. Skrek så högt så folk kom ut ut klassrum, hahah. Dom hade med sig muffins och ballonger. Så himla gulligt! Började nästan grina. Men efter vi hade ätit upp muffinsarna så kom filip och då gick vi till mormors bil som väntade utanför skolan. Vi alla hoppade in i bilen och åkte till handen och shoppade mer mormor. Visar sen allt jag fick. Efter shoppingen åkte vi hem till mig och efter ett tag så kom kally och då åt vi en god middag allihop. Gud jag fick så mycket fint av mikalinn, kally och filip. Ni får se bilder på det i kväll! lovar! Har aldrig haft en så bra födelsedag! Kunde inte bli bättre! Mitt liv är på topp nu :D 
 
 
jag just nu. PUUSS!


Kommentarer
Sara

Den där jackan är så jävla snygg på dig!

2012-10-11 @ 22:01:50
URL: http://cheersaara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0