MONDAY

Vaknade för en stund sen och nu har jag precis duschat. Nu ska jag torka håret, sen klä på mig, gå ut med hunden och äta frukost. Börjar 09.35 så jag har gott om tid på mig att göra att detta. Jag har tänkt på en grej, jag hatar inte måndagar. Varje söndag ser man massa bilder på instagram eller statusuppdateringar på Facebook om att det är skola imorgon, visst det är tråkigt att börja skolan efter helgen men
Måndagar är typ min skönaste dag. Jag börjar 09.35 och slutar 14.40, jag har bara fyra lektioner. Så mitt måndagshat finns inte längre kvar. Idag efter skolan ska jag åka och shoppa med min mamma, det ska bli jätteroligt för jag är i stort behov av nya kläder.

Dagens outfit
• jeans - acne • blus - zara • stövlar - Michael Kors •



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0