NRJ

Har lyssnat på nrj i flera timmar, sen typ klockan fyra, för att kunna vinna biljetter till xfactor på fredag men låtarna kommer ju aldrig. Så f en stund sen gav jag upp fö dn lä ju inte splas nu. Jag har hört alla låtar utom de jag vill höra mins fyra gånger. Jag blir galen. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag började tröttna på att lyssna på musik. Det är väl resultatet efter att ha lyssnat i flera timmar i sträck. Jag har till och med hört låtar från typ 2010. 

Idag har jag iallafall ätit lunch och pluggat med min pappa, lagat middag och städat. Nu ligger jag i soffan försöker kolla på tv, jag ä så sjukt trött. Jag vet att jag uppdaterar jättedåligt just nu men jag går igenom en lite jobbig period och prioriterar inte direkt bloggen. Hoppas bara att det går över snart så att jag kan börja blogga ordentligt. Puss. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0