Om helgen

Hej! 
Senast jag bloggade var ju på förmiddagen i lördags innan släktkalaset. Kan bara säga lite snabbt att släktkalaset var jättemysigt och det kom massor av släktingar och kompisar till familjen och firade mig, hur mysigt som helst och jag fick maaassor av fint! Släkten åkte väl hem vid 5 så vid halv 8 på lördagskvällen va ungefär 18 vänner samlade hos mig, vi åt god middag och hade allmänt trevligt. Mikalinn har ju typ bloggat redan om kvällen så tänker inte trötta ut er mer på de. Folk började dra hem vid 12 halv 1 och då tog ja och filip en dusch sen gick vi och la oss snabbt efter de, va helt sjukt trött efter en så lång dag. Det blev iallafall en lyckad dag! :D
HAHAHAHAHA! En bild från i lördags innan allt folk hade kommit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0