Filmmys!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men det är massor i skolan och så just nu. Hade orienteringsdag i onsdags, NO-prov igår, har en hkk-utvärdering som ska lämnas in på tisdag, engelskaläxa till onsdag och en novell som ska in på fredag. Veckan efter har jag ett stort so-prov och sen ett engelska-prov, så det är rätt mycket just nu.. Ska iallafall försöka uppdatera er så mycket som möjligt.
La mig precis i sängen och ska sätta på en film och mysa lite, har inte bestämt mig för vilken ännu men jag tror att det blir 'Remember me'. Helt klart en favoritfilm. Eller kanske 'Titanic' eller 'Music & Lyrics'... Hmm, nu blev det svårt. Skitsamma, någon av dom blir det. God natt på er. x
 
yo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0