Helt sjukt va skolan tar på en..

hej!
Asså de är helt sjukt va trött man är när man kommer hem från skolan. Jag skulle kunna somna direkt när jag kommer hem. Jag orkar verkligen ingenting.. Någon som känner samma? 
Aja skoldagen idag va upp och ner. Jag vet inte men jag mådde sådär. Kände mig lite deppig. Men som tur har jag så fina killkompisar som kan få mig på topphumör. Killar är verkligen bäst att umgås med när man är deppig. Efter skolan drog jag till handen med therese och följde med henne på en sak sen åt jag lite på donken med henne och efter de tog jag bussen hem. Nu har jag pluggat klart och tänk ta cykeln till stallet. :)
 
Både imorgon och på torsdag är jag stallfri så ska passa på att umgås med folk jag gillar då tänkte jag. Så imorgon är jag nog med filip hela dagen :) 
 
Hörs senare! puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0