I'm back!

Nu är jag tillbaka på bloggen och mår bättre både fysiskt och mentalt. Ska försöka skriva lite roligare inlägg med mer variation nu, det är ju tråkigt att läsa om bara vardag hela tiden. Älska måndagar, idag började jag halv tio och slutade tjugo i tre. Skönaste dagen på veckan. Efter skolan åkte jag hem till Isabell och hjälpte henne med matten och när vi var klara med det åkte jag med min mamma och handlade och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Imorgon ska jag träffa min kära pappa och plugga matte, nians matte är betydligt svårare än åttans (eller tycker jag det för att skolan nyss har börjat kanske?). Min pappa är superbra på matte så jag brukar träffa honom och plugga. Eftersom jag inte träffar honom jättemycket annars så gör det matten mycket roligare också för att det är alltid kul att träffa pappa. Nu ska jag gå och hjälpa till lite med maten, puss! ♥
 
Chicago 2011 (i brist på bilder)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0